.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت انتخابات در تهران
تا ظهر امروز ، اصولگرایان در بیشتر شعب رأی گیری ، نسبت به اصلاح طلبان جلوتر بوده اند ولی از بعد از ظهر که حوزه های غرب و شمال تهران فعال تر شده اند ، وضعیت کاندیداهای اصلاح طلبان تا حدی بهتر شده است... جالب این که برخی از رأی دهندگان پس از مراجعه به شعب رأی و دیدن دو صندوق ، تازه متوجه می شوند ...
آخرین وضعیت انتخابات در تهران


در حالی که در ساعات اولیه صبح ، بسیاری حوزه های رأی گیری در تهران ، به ویژه در مناطق شمالی و غربی آن ، نسبتاً خلوت بود ، گزارش های خبرنگاران عصرایران نشان می دهد از نیمه روز به بعد ، تراکم جمعیت در حوزه های رأی گیری ، بیش از حد انتظار بوده است و این مساله در شمال شهر نمود بیشتری داشت زیرا گمان می رفت مردم این مناطق در این دوره از انتخابات حضور کمتری داشته باشند .

امروز اکثر رأی دهندگان تهرانی ، به فهرست های شناخته شده اصلاح طلبان و اصولگرایان ونیز تلفیقی از چهره های مطرح هر دو جریان و مستقل ها رأی می دادند و لذا پیش بینی می شود هیچ فهرستی به تنهایی نتواند حائز اکثریت آرا شود و نیز همانند دوره های قبل کاندیداهای مستقل شانس چندانی برای پیروزی ندارند.
تا ظهر امروز ، اصولگرایان در بیشتر شعب رأی گیری ، نسبت به اصلاح طلبان جلوتر بوده اند ولی از بعد از ظهر که حوزه های غرب و شمال تهران فعال تر شده اند ، وضعیت کاندیداهای اصلاح طلبان تا حدی بهتر شده است.

بر اساس مشاهدات ، در میان دو فهرست " جبهه متحد اصولگرایان " و " ائتلاف فراگیر اصولگرایان " ، طرفداران اصولگرایان ، بیشتر ، فهرست "جبهه متحد" را هنگام نوشتن اسامی بر روی برگه های رأی با خود به همراه دارند و از بین دو فهرست اصلاح طلبان ، یعنی اعتماد ملی و یاران خاتمی ، فهرست یاران خاتمی مورد اقبال بیشتری است .

شکل و شمایل جدید تعرفه ها ( که در آنها باید کد انتخاباتی با علامت های متعدد ضربدر مشخص می شد )، باعث سردرگمی بسیاری از رأی دهندگان و کندی روند رأی گیری شده است به گونه ای که در بسیاری از شعب شلوغ ، مسوولان شعبه مدام به مردم یادآور می شدند که نیازی به کد انتخاباتی نیست و فقط کافی است اسامی کاندیداها را خوش خط بنویسند.

همچنین لیست های جعلی که در شب آخر انتخابات در تیراژهای وسیعی منتشر شده بود ، عمدتاً با عدم اقبال مردم مواجه شده است .
برخی بر آوردها نیز نشان می دهد به احتمال قوی برخی کاندیداهای تهران به مرحله دوم خواهند رفت که تعداد آنها از انتخابات پیشین بیشتر خواهد بود .

طبق آمار رسمی ، تا ساعت 20 ، تعداد شرکت کنندگان در انتخابات تهران ، از مرز یک ونیم میلیون نفر گذشته است .
در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان نیز رقابت اصلی بین دو چهره معرفی شده از سوی اصلاح طلبان(آیت الله سجادی) و اصولگرایان(آیت الله مهدوی کنی) است و معدود کاندیداهای دیگر این انتخابات چندان برای مردم شناخته شده نیستند .
در این میان با توجه به اینکه آیت الله مهدوی کنی شناخته شده تر است ، به نظر می رسد آرای بیشتری را به خود اختصاص دهد .

جالب این که برخی از رأی دهندگان پس از مراجعه به شعب رأی و دیدن دو صندوق ، تازه متوجه می شوند که علاوه بر انتخابات مجلس، انتخابات میان دوره ای خبرگان نیز در حال برگزاری است./عصرايران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.